فناوری اطلاعات

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت


طراحی سایت و یا طراحی پورتال
امروزه با توجه به وارد شدن دنیای مجازی و اینترنت به زندگی مان , طراحی سایت و داشتن یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات تجارتمان به امری لازم و ضروری تبدیل گردیده است که تیم " هانی تک " با بررسی ابعاد وجودی و حیطه فعالیت سازمان شما اختصاصی ترین طراحی سایت و پورتال را در اختیار شما قرار می دهد لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شما از طراحی سایت و یا طراحی پورتال تیم " هانی تک " بدون هیچ قید و شرطی تمامی وجه پرداخت شده را عودت می دهد

طراحی سایت حرفه ای


بهترین طراحی سایت , بهترین طراحی پورتال و کمترین هزینه
ما با در اختیار داشتن طیف وسیعی از امکانات و انعطاف پذیری بالا در طراحی سایت و یا طراحی پورتال , این قابلیت را داریم تا متناسب با بودجه مورد نظر شما حرفه ای ترین طراحی سایت و یا طراحی پورتال را در اختیارتان قرار دهیم , لازم به ذکر است پس از پایان طراحی سایت و یا طراحی پورتال خود اگر از طراحی به هر دلیلی رضایت نداشتید , تمام وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد .

طراحی پورتال  سازمانی


طراحی سایت یا طراحی پرتال ؟
در اغلب اوقات معنا و مفهوم طراحی سایت با طراحی پورتال به یک مفهوم معنا می گردد در صورتی که حقیقت امر چیز دیگریست , هدف از طراحی پورتال سازماندهی و مدیریت اطلاعات , اسناد و مدارک سازمانی و همچنین تعریف دسترسی های مختلف برای افراد جهت دستیابی به اطلاعات می باشد و هدف از طراحی سایت معرفی خدمات و یا کالا و ... به بازار مشتریان می باشد . از دیگر خدمات گروه مهندسی " هانی تک " طراحی پورتال سازمانی برای سازمان های دولتی و خصوصی می باشد .

طراحی پرتال

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
امروزه با توجه به روند رو به بالای جمعیت و افزایش ترافیک و آلودگی هوا , کمتر کسی جهت خرید یک سری از کالا ها و ملزومات مصرفی به خارج از منزل و جستجو در بازار می پردازد و اکثریت در دنیای مجازی کالای خود را بررسی و انتخاب می نمایند . یک طراحی سایت مناسب می تواند کالای شما را به بهترین نحو به مشتریان عرضه نماید .

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و بهینه سازی سایت و سئو
یکی از راهکار هایی که باعث افزایش درآمد کسب و کار می شود افزایش بازدید کننده و مخاطب وب سایت تان می باشد که تیم " هانی تک " با تکیه بر تجربه و دانش خود در زمینه طراحی سایت , برنامه نویسی و بازاریابی آنلاین می تواند در جهت افزایش مشتریان تان در حیطه بازاریابی آنلاین کمک به سزایی داشته باشد . این کمک رسانی منجر به بالا آمدن نام کالا و یا خدمات شما در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتور های جستجو می شود , البته باید صبور باشید تا جایگاهی همیشگی و مطمئن در نتایج اول گوگل برای شما حاصل گردد . شما می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره کاملا رایگان ما در این حیطه استفاده نمایید .

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت و طراحی واکنش گرا
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اشباع شدن دستگاه های هوشمند مانند موبایل , تلویزیون , تبلت و ... و قابلیت اتصال هر کدام به دنیای مجازی و اینترنت طراحی سایت و طراحی پورتال باید به گونه ای باشد که در هر کدام از این دستگاه های هوشمند به بهترین شکل قابل نمایش باشد . البته به اعتقاد ما , طراحی های واکنش گرا دیگر یک امتیاز محسوب نمی شوند بلکه عدم طراحی واکنش گرا یک امتیاز منفی در طراحی سایت و یا طراحی پورتال محسوب می گردد .

طراحی وب سایت

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی